Кошик
623 відгуків
7 км, Одеса, Україна
Залишити відгук
Class-shoes
+380 (66) 507-05-19

Гол Ризов.Хватить мені телефонувати.Правила успішних переговорів у месенджерах і соціальних мережах.

  • Гол Ризов.Хватить мені телефонувати.Правила успішних переговорів у месенджерах і соціальних мережах., фото 2
  • Гол Ризов.Хватить мені телефонувати.Правила успішних переговорів у месенджерах і соціальних мережах., фото 3
  • Гол Ризов.Хватить мені телефонувати.Правила успішних переговорів у месенджерах і соціальних мережах., фото 4
  • Гол Ризов.Хватить мені телефонувати.Правила успішних переговорів у месенджерах і соціальних мережах., фото 5
Гол Ризов.Хватить мені телефонувати.Правила успішних переговорів у месенджерах і соціальних мережах.
  • В наявності

295 ₴

+380 (66) 507-05-19
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Гол Ризов.Хватить мені телефонувати.Правила успішних переговорів у месенджерах і соціальних мережах.
Гол Ризов.Хватить мені телефонувати.Правила успішних переговорів у месенджерах і соціальних мережах.
295 ₴
В наявності
+380 (66) 507-05-19
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

📌нова книга 

📌м‘яка обкладинка 

📌мова: російська 

Клієнти все частіше відмовляються від особистого спілкування, воліючи листування в месенджерах і соціальних мережах. Щоб доводити кожен контакт до угоди, не втрачаючи потенційних покупців, менеджерам з продажу потрібно освоїти цілий набір нових інструментів. Експерт з переговорів, автор бестселерів "Монстр продажів" і "Переговори з монстрами" Ігор Рызов і його колега Олексій Пашин вчать вибудовувати дистанційну комунікацію з клієнтами в соціальних мережах і месенджерах. Автори пояснюють, як:
- вступати в листування з клієнтом і миттєво створювати довірливу атмосферу;
- спілкуватися так, щоб у співрозмовника не залишалося шансу обірвати діалог і зникнути з радарів;
- спритно презентувати свої товари і послуги, жонглюючи аудіо і відео;
- ненав'язливо обробляти заперечення;
- ефективно дотискати клієнта, не даючи йому підвісити контакт;
- робити повторні продажі.

Основні
ВиробникНова книга
  • Ціна: 295 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner